Prezenty dla niego dystrybuowane przez empik

Prezenty dla niego

Prezenty dla niego

Obecnie niezwykle istotnym elementem prowadzenia działań o charakterze marketingowym jest dystrybuowanie gadżetów reklamowych. Jest to działalność bardzo opłacalna, bowiem gadżety są przedmiotami atrakcyjnymi z punktu widzenia klientów, są często przydatne im w życiu codziennym, ewentualnie mogą stanowić ozdobę, przedmiot służący do rozrywki i zabawy, itp. W zależności od charakteru przedmiotu, mogą one służyć pozyskiwaniu klientów w różnych branżach i należących do różnych grup docelowych. W tym procesie ważne jest także to, w jaki sposób te gadżety są dystrybuowane. Dystrybucja jest bowiem elementem, od którego w rzeczywistości zależy skuteczność całej kampanii. A zatem warto zastanowić się nad kwestią, jak powinna wyglądać skuteczna dystrybucja gadżetów reklamowych.

Aby się nad tym zastanowić, warto podać konkretny przykład. Mogą nim być empiki. Coraz częściej dystrybuują one m. in. prezenty dla niego w najróżniejszy sposób. Jakie to sposoby?

Po pierwsze, metoda dystrybucji na terenie empiku. Jest ona popularna, bowiem do empiku zwykle przychodzi dużo ludzi. Są to stali, nowi oraz jednorazowi klienci. Wszyscy oni mogą w ramach tej metody otrzymywać prezenty dla niego tylko i wyłącznie z tego tytułu, że przyszli w danym momencie do empiku. Może oczywiście być tak, że gadżety, o których mowa, mogą być dołączone do zakupów klienta, tzn. mogą być wręczane tylko tym, którzy dokonali jakiegoś zakupu. Może też być tak, że upominki tego rodzaju będą przeznaczone dla tych, którzy wydali na zakupy w empiku odpowiednio wysoką kwotę, albo też dla tych, którzy kupili odpowiedni produkt, objęty promocją. Wszystko zależy od celów danej kampanii.

Warto też wspomnieć o metodzie numer dwa, jaką jest rozdawanie omawianych gadżetów przechodniom na ulicach. Jest to metoda rozpowszechniona w marketingu komercyjnym, ponieważ jest skuteczna. W jaki sposób się to robi? Otóż Prezenty dla niego są po prostu wręczane tym, którzy przechodzą akurat obok stoiska firmowego, w tym mieszczącego się w miejscu ruchliwym, jak okolice punktów komunikacyjnych, główne ulice i skrzyżowania w mieście, centra handlowe, itp.

Tagi: , ,

© 2016 Klub Amsterdam